"mobile='yes'"

torsdag 26. januar 2017

Yes, godt i gang med vrangbord

Da er jeg endelig i gang med kofte til meg selv.

Har valgt et garn som er litt tykkere enn original garnet. Jeg strikker til vanlig ganske fast, så jeg ser ikke noe problem med det. Blir bare glad om kofta blir litt romslig, da jeg er ganske stor over bysten.

Med 369 masker på pinnene, tar det tid. Særlig når jeg i tillegg ville ha en strammere vrangbord med vridd rett. Det er jo enkelt når man strikker rundt. Men denne vrangborden skal strikkes frem og tilbake. Så da blir det vridd rett på retten og vridd vrang på vrangen. Så det vil ta litt tid å strikke 7 cm vrangbord. Det er så knotete å strikke vridd vrang. Men jeg begynner å få teken på det nå.

Mens jeg strikker vrangbord er hodet allerede ved mønsteret. Gleder meg til å strikke med 2 farger.

Dette blir et stort prosjekt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar