"mobile='yes'"

lørdag 14. januar 2017

Fra ide til strikket babyrede (babynest)

Datteren ønsker seg babyrede (babynest) til babyen.
Hun sendte meg et bilde og jeg startet å google.
Ingen resultater på strikket babyrede. Bare fine sy-oppskrifter. Ikke en gang et bilde av en som er strikket. Det eneste i nærheten av å være strikket, var en lang orm.

Det kan jo ikke være umulig å strikke. Det er jo bare et rør/en pølse og en madrass + litt pynting.

Så langt er jeg kommet nå: En lang pølse, som skal være rundt. Den må være minst dobbelt så lang. Nå er den ca 60/70 cm.



Hvordan jeg skal lage bunnen m/madrassen. Og hvordan jeg skal sette det sammen er fortsatt i tenkeboksen. Må jo være mulig å løfte uten at man er redd for at den går i stykker.

Tar gjerne innspill.

Finner jeg ikke ut av det, blir pølsa/røret en orm. Og noen andre får sy babyrede.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar