"mobile='yes'"

lørdag 31. desember 2016

Sånn vil æ å ha

Alle mine julegaver i år var hjemmestrikket. Alle ble fornøyd. Men noen vil ha mer....

Når pakken med halsen ble pakket opp, var det ei som sa: sånn vil æ å ha, men i svart.

Hun hadde fått det hun ønsket seg. Svarte pulsvanter med fletter og perler.

Men når det kom så spontant, så kunne jeg ikke si nei. 

Nå er svart garn kjøpt inn. Og jeg er klar for den 4. halsen på kort tid.

Ja da. Det er et Go'klompen-sett som skal bli ferdig. Bare ermene igjen. Barnet er ventet i mars, så har litt tid på meg.


Så har jeg en babyvest, en babykofte, et par grytekluter og noen pulsvarmere som skulle vært avsluttet.

Og så ønsker jeg meg en kofte. Den skal jeg strikke til meg selv når jeg finner ut hvilken jeg vil ha.

Men i dag starter jeg på en svart hals. Når bare kalkunbrystet er i ovnen...........

1 kommentar:

  1. best youtube sites you can download with free bitcoin bets on
    best youtube sites you can download with free bitcoin bets on slots, jackpots slots and live 바카라 사이트 dealer games. BEST WEB - BEST WEB - BEST youtube mp4 WEB. youtube converter

    SvarSlett